Hoe retourneer ik een pakket?

Bij ons heb je 30 dagen retourrecht (met enkele uitzondering). Het retourproces varieert, afhankelijk van hoe en door welke vervoerder uw product is geleverd. Als u meerdere items heeft gekocht die op verschillende manieren zijn geleverd, volgt u de onderstaande instructies die van toepassing zijn op elk pakket. Vergeet niet een eventuele retourbonbewijs te bewaren totdat u bericht van ons heeft ontvangen dat de retourzending is verwerkt. Een retour duurt meestal ongeveer 2 weken voordat deze bij ons is verwerkt. Zodra uw retourzending klaar is verwerkt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de retourzending en informatie over de terugbetaling.

Standard pakket dat werd thuisbezorgd/DHL locatie
Als uw pakbon een QR-code heeft, scan deze dan met uw mobiele telefoon of ga naar jotex.nl/returns en vul de retourcode in die u op uw pakbon vindt. Volg dan de instructies die worden weergegeven. Als uw pakbon geen QR- of retourcode heeft, volg dan de instructies op de pakbon. Geef uw pakket vervolgens af bij een willekeurig DHL locatie.

Grotere of zwaardere artikelen die zijn geleverd met thuisbezorging
Bij het retourneren van goederen met een groter gewicht of volume, moet u contact opnemen met onze klantenservice zodat wij een retourophaling voor u kunnen regelen. Vul het retourformulier in dat u kunt vinden op jotex.nl/pickup. Als jouw retour een reclamatie is, boek dan geen ophaling via de link. Neem in plaats daarvan contact op met de klantenservice hier en we nemen contact met je op.

Heeft u met Klarna betaald?
Meld je retour bij Klarna aan. Dit kan heel eenvoudig in de app of op de Klarna website. Hierdoor wordt je betaling gepauzeerd totdat wij de retour verwerkt hebben.


Lees meer op: Wat zijn de regels als ik een product wil retourneren?
Wat moet ik doen als ik een retourformulier/retourlabel mis?
Wat kost het retourneren?