De comments zijn niet geverifieerd en wij kunnen dan ook niet garanderen dat ze authentiek zijn.","Hoe werken reviews?","👌","Normale pasvorm","Valt groot","Valt klein","Van jou?","Gemiddelde score","van {range}","Reviews","Achterkant","Voorkant","Het model is {height} cm en draagt \u003Cb>kledingmaat {size}\u003C/b>","Maat merk","Europese maat","EU","Maattabel","Voorraadstatus","Stof per meter","Designer","Pasvorm","Taille","Binnenbeenlengte","Vulling","Stevigheid","Zithoogte","Wordt gemonteerd geleverd","Dessinrapport","Buitenstof","Voering","Uitvoering","Waterkolom","Functie","Tussenzool","Hak","Schachtwijdte","Schachthoogte","Hakhoogte","Brede leest","Bovendeel","Buitenzool","Binnenzool","Volume","Energieklasse","Herz","IP","Max. vermogen","Simlock","Microfoon","Incl. geheugenkaart","Geheugenkaart","Megapixels","Digitale zoom","Optische zoom","Schermformaat","Garantie","Transformator","Fitting","Lengte snoer","Haartype","Huidtype","SPF","Wasvoorschrift","Diameter","Verwarmingssnelheid","Hoogte kussen","Comfortzones","De hoogte van de armleuning","Martindale","Mate van montage","Lichtbronnen","Licht inbegrepen","Helderheid","Kleurtemperatuur","Kabellengte","Aantal planken","Verwijderbare planken","Maximale belasting op de planken","Maximale belasting van het product","Aantal lades","aantal zitplaatsen","De hoogte van de tafel","Aantal verlengbladen","Totale lengte uitschuifblad","ingebouwde opslag","Afstand tussen paar poten","IP-Klasse","Maximaal effect","Baseren","Het formulier","Kies betalen in termijnen bij de kassa","Koop dit item en betaal slechts:","{monthlyAmount} EUR/maand met een looptijd van {months} maanden.","Kredietbedrag van EUR {productPrice} {months} maandtermijnen van EUR {monthlyAmount}. Variabele jaarrente {nominalInterest}% en effectieve jaarrente {annualEfficiencyInterest}%. Totale kredietkosten EUR {totalCreditCost} Totaal te betalen bedrag EUR {totalAmount}","Betaal in termijnen vanaf {monthlyAmount} EUR/maand","Geen producten gevonden.","st","favorieten","Je favorieten","Orderstatus - Jotex.nl","Bestelling","Volg je pakket","In verwerking","Verstuurd","Geleverd","pakket","Bekijk onze actuele aanbiedingen","Beheer je aanmelding","\u003Cp>Je kunt nu kiezen hoeveel sms-berichten je van ons ontvangt.\u003C/p>","Wil je aanbiedingen via sms ontvangen?","We willen graag weten waarom je je afmeldt:",{"reasons":262,"optDown":266},{"NOT_INTERESTING":263,"NO_NEED":264,"OTHER":265},"De aanbiedingen spreken me niet aan.","Heb geen sms'jes nodig, ik vind altijd prima aanbiedingen op jotex.nl","Andere reden",{"OPT_DOWN_ONE_MONTH":267,"OPT_OUT":268},"Ik wil 1 sms'je per maand","Nee.","Wijzigingen opslaan","Versturen","Afbreken","Kies een alternatief","Je mobiele nummer is afgemeld!","Aangepast!","Bedankt voor je antwoord!","\u003Cp>Je ontvangt niet langer sms'jes met aanbiedingen. Als je van gedachten verandert, log je gewoon in op \"Mijn Pagina's\" en schakel je de functie weer in. \u003C/p>\u003Cp>Het kan even duren voordat de aanpassing effect heeft. Je kunt daarom in de loop van de dag nog sms'jes ontvangen. Als je na 24 uur nog steeds sms'jes ontvangt, neem dan contact met ons op!\u003C/p>","\u003Cp>Je ontvangt 1 sms per maand.\u003C/p>\u003Cp>Het kan even duren voordat de aanpassing effect heeft. Je kunt daarom in de loop van de dag nog sms'jes ontvangen. Als je na 24 uur nog steeds sms'jes ontvangt, neem dan contact met ons op!\u003C/p>","\u003Cp>Jouw mening is voor ons erg belangrijk. Bedankt voor het delen ervan. Zo kunnen we ons blijven verbeteren!\u003C/p>","Mobiele nummer","Vermeld een geldig mobiel nummer (bijv. 0707123123)","Weet je dat je via sms de beste aanbiedingen kunt krijgen?","\u003Cp>Je kunt nu zelf kiezen hoeveel nieuwsbrieven je van ons ontvangt.\u003C/p>","Wist je dat u via nieuwsbrieven de beste aanbiedingen ontvangt?","Wil je aanbiedingen via de nieuwsbrief?",{"reasons":286,"optDown":288},{"NOT_INTERESTING":263,"NO_NEED":287,"OTHER":265},"Geen behoefte aan nieuwsbrieven, ik vind altijd prima aanbiedingen op jotex.nl",{"OPT_DOWN_ONE_MONTH":289,"OPT_OUT":268},"Ik wil 1 nieuwsbrief per maand","Abonnement geannuleerd","\u003Cp>Je ontvangt geen nieuwsbrieven met aanbiedingen meer. Als je van gedachten verandert, log je gewoon in op \"Mijn Pagina's\" en schakel je de functie weer in. \u003C/p>\u003Cp>Het kan even duren voordat de aanpassing effect heeft. Je kunt daarom overdag nieuwsbrieven ontvangen. Indien je na 24 uur nog steeds nieuwsbrieven ontvangt, neem dan contact met ons op!\u003C/p>","\u003Cp>Je ontvangt 1 nieuwsbrief per maand.\u003C/p>\u003Cp>Het kan even duren voordat de aanpassing effect heeft. Je kunt daarom overdag nieuwsbrieven ontvangen. Indien je na 24 uur nog steeds nieuwsbrieven ontvangt, neem dan contact met ons op!\u003C/p>","E-mailadres","Vul een geldig e-mailadres in (bijvoorbeeld naam---add unterrateof---voorbeeld.nl).","Vul een correct e-mailadres in (bijv. naam---add unterrateof---voorbeeld.nl).","Algemene voorwaarden","/informatie/algemene-voorwaarden","Privacybeleid","/informatie/privacybeleid","Retourneren {returnCode} - Jotex.nl","Retourneren - Jotex.nl","Opslaan","Doorgaan","Is dit niet jouw bestelling?","Bevestigen","Maak je retourlabel aan","Mis je een retourlabel?","Het retourlabel is naar je e-mailadres verzonden.","Ophaling regelen","Oké","Wijziging","Annuleren","Verlaten","https://www.jotex.nl/klantendienst","\u003Ca href=\"https://www.jotex.nl/klantendienst\" target=\"_blank\">https://www.jotex.nl/klantendienst\u003C/a>","Registreer je retourzending","Voer je retourcode in. Deze vind je bovenaan de retourinformatie die in je pakket zit.","Voer je retourcode in","Zorg ervoor dat de artikelen die je wilt retourneren ongebruikt zijn en dat alle labels er nog aan zitten.","Wat wil je retourneren?","Kies eenvoudig welke artikelen je wilt retourneren en vermeld tegelijkertijd de reden van je retourzending.","Omdat wij je de omruiling versturen voordat wij je retourzending hebben bevestigd, wordt er bij het inleveren van je pakket een kredietcontrole uitgevoerd. Lees verder","Retour registreren","Bijna klaar, volg gewoon de laatste stappen hieronder om je retourzending af te ronden.","Wat moet ik nu doen?","Hoe verloopt de terugbetaling?","Wanneer ontvang ik mijn ruilbestelling?","Je wisselgeld wordt onmiddellijk verzonden. Je hoeft dus niet te wachten totdat wij jouw retour hebben verwerkt.","Je dichtstbijzijnde vertegenwoordiger","Waar is de dichtstbijzijnde vertegenwoordiger?","Nu geopend","Momenteel gesloten","Openingstijden weergeven","Openingstijden verbergen","Afstand","Verpak je goederen samen met eventuele verpakking.","Hoe verpak ik mijn goederen?","Plak het retourlabel dat bij je pakket zat.","Ontbreekt je retourlabel?","Maak een retourlabel aan en plak het over het oude label op je pakket.","Lever je pakket in bij","het dichtstbijzijnde afleverpunt.","Boek een afspraak waarop we je retourzending kunnen ophalen.","Boek een ophaling","Als je wilt, kun je je retourzending altijd zelf inleveren bij","de dichtstbijzijnde terminal.","Pak de artikelen in die je wilt retourneren.","Maak een retourlabel aan en plak dit bovenop het oude label op je pakket.","Voeg het retourlabel toe dat bij je pakket is geleverd.","Reserveer een tijdstip voor het ophalen.","Als je wilt, kun je je retour altijd zelf inleveren bij de dichtstbijzijnde terminal.","Geef je pakket af bij je ","dichtstbijzijnde servicepunt","Onbekende fout.","De server kon je verzoek niet begrijpen.","Pakket al teruggestuurd","Alle artikelen in dit pakket zijn al geretourneerd. Als je problemen hebt met je retourzending en hulp wilt, neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen je verder {formattedPhoneNumber}.","Er is geen bestelling gevonden voor de code","We konden de bestelling voor de code niet vinden. Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je {formattedPhoneNumber}.","Je bestelling is niet verzonden","Je bestelling is nog niet verzonden vanuit ons magazijn, je kunt dus nog niet retourneren. Heb je hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je {formattedPhoneNumber}.","Wij konden je bestelling niet vinden","We kunnen geen bestelling vinden die overeenkomt met de opgegeven retourcode. Controleer of je de juiste code hebt ingevoerd. Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met onze klantenservice en wij zullen je helpen {formattedPhoneNumber}.","Je hebt je retourcode al gebruikt","Je retourcode is al gebruikt, neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je verder {formattedPhoneNumber}.","De retourtermijn is verstreken","Helaas is de termijn van 30 dagen waarin je kunt retourneren verstreken. Als je een klacht wilt indienen, neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen je verder {formattedPhoneNumber}.","Interne fout","Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je {formattedPhoneNumber}.","Netwerkfout","Kan gegevens niet ophalen. Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je {formattedPhoneNumber}.","\"Directe omruiling\" is niet mogelijk","Door de uitslag van de kredietcontrole kunnen wij je helaas geen \"Directe omruiling\" aanbieden. Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je {formattedPhoneNumber}","Het product is uitverkocht","Helaas is het product dat je wilt ruilen uitverkocht.","De retourzending wordt niet opgeslagen","Je staat op het punt de pagina te verlaten zonder je retourzending op te slaan. Weet je zeker dat je dit wilt doen?","Retour annuleren","Je staat op het punt je aangemelde retourzending te verwijderen.","Ja, ga verder","Nee, heb er spijt van","Selecteer retourreden","Jouw retourzending","Totale terugbetaling","Geregistreerde producten","Retourzending","Waarom maak je een kredietrapport?","Om ervoor te zorgen dat je niet hoeft te wachten op de verwerking van je retourzending, sturen wij je vervangende exemplaar op zodra wij zien dat je retourzending naar ons terugkomt.","Omdat we je een ruilartikel sturen voordat we je retourzending hebben ontvangen, moeten we je kredietwaardigheid garanderen. Dit gebeurt via een standaard kredietrapport.","Waarom kan ik niet direct ruilen?","Op basis van de resultaten uit het kredietrapport kunnen wij je helaas geen verlengd krediet aanbieden. Dit heeft tot gevolg dat wij je retourzending moeten bevestigen voordat we je vervanging kunnen sturen.","Geen probleem, hier kun eenvoudig een nieuwe maken.","Direct afdrukken","Verzend naar je e-mailadres","Ontvang hem thuis in de brievenbus","Heb je geen toegang tot een printer?","Beschrijf de schade*","Korte omschrijving van de schade...","Wil je dat wij je een nieuw artikel sturen in plaats van dat je je geld terugkrijgt?","Ja, stuur mij een nieuw artikel!","Ruilen voor een andere maat?","Kies de maat","Wil je een ander maat ontvangen zonder dat je daar geld aan hoeft uit te geven, uiteraard gratis?","Wisselvarianten laden...","Er is een fout opgetreden bij het laden van de uitwisselingsgegevens.","Ja, ik wil overstappen naar een andere maat!","De maat waarnaar je wilt wisselen heeft een hogere prijs dan de maat die je retourneert. Het prijsverschil van {priceDiff} wordt toegevoegd aan je volgende factuur.","De maat waarnaar je wilt wisselen heeft een lagere prijs dan de maat die je retourneert. Een terugbetaling van {priceDiff} verschijnt op je volgende factuur.","Ruilen is niet mogelijk, het product is helaas uitverkocht.","Maat","Artikelnr.","Reden van retourzending","Soort schade","Retour ruilen","Wijzig naar maat {size}","Bezig met laden van uitwisselingsgegevens...","We konden geen vervangingsgegevens verkrijgen.","Er wordt een nieuw artikel verzonden","Onbekend ({returnReasonCode})","Te grote maat","Te kleine maat","Niet tevreden over pasvorm","Wil je een andere maat ontvangen zonder dat je daar geld aan hoeft uit te geven, uiteraard gratis?","Ja bedankt, ik wil overstappen naar een andere maat!","Niet tevreden over de kwaliteit","Verkeerd artikel ontvangen","Kapotte/defect artikel","Spijt van aankoop","Meer dan één maat besteld","Laat minder zien","Laat meer zien","Je geld wordt terugbetaald nadat wij je retourzending hebben ontvangen.","Zodra wij zien dat de retourzending naar ons onderweg is, wordt je factuur verrekend.","Zodra wij zien dat de retourzending naar ons onderweg is, wordt het saldo op je rekening teruggestort.","Pauzeer je factuur op elpy.com, er wordt dan een nieuwe verzonden wanneer wij je retourzending ontvangen.","Je geld wordt binnen 5 dagen nadat wij je retour hebben ontvangen en geregistreerd op je kaart teruggestort.","Je geld wordt terugbetaald nadat wij je retourzending hebben ontvangen. Hoe de terugbetaling plaatsvindt, hangt af van de betaalmethode die je hebt gekozen bij het afrekenen. Lees meer in onze {FAQ} over wat van toepassing is op jouw betaalmethode.","{amountValue} wordt terugbetaald nadat wij je retourzending hebben ontvangen.","Onbekend","Klaar voor verzending","Op weg naar ons","Ontvangen","Afgehandeld","Afgehandeld (!)","Onderbroken","Het resultaat","In afhandeling","Bevestigd","Was vermist","Toon details","Verberg details","Je retourzending is geannuleerd.","Je retourzending is geregistreerd.","Helaas kunnen wij je \"direct ruilen\" niet aanbieden. De vervanging wordt verzonden zodra wij je retourzending hebben ontvangen.","Omdat we je ruilen voordat we je retour bevestigen, wordt er een kredietcontrole uitgevoerd in verband met je registratie.","Vragen over retourneren","Meer hulp bij je retourzending","/klantenservice/vragen-en-antwoorden/retourklachten","Er is een probleem opgetreden bij het laden van de gegevens.","Vragen opnieuw instellen","+{n} st","#R{returnId}","Mijn retourzendingen","Betalingen","Instellingen","Uitloggen","Retourzending {returnId} - Jotex.nl","#R0000000","Retournummer","Bestellingsnummer","De retourzending werd geregistreerd","Wijzigen / Annuleren","Er is een probleem. We konden het retourlabel niet naar je e-mailadres sturen.","Geregistreerde retourzending","Retourkosten","Verrekening","In verband met onze afhandeling van je retourzending is er een verrekening doorgevoerd in {returnAdjustmentValue}.","Mijn retourzendingen - Jotex.nl","Hier zie je een compleet overzicht van je retourzendingen, deels de retourzendingen waarvoorj je hebt geregistreerd, maar ook de retourzendingen die wij hebben ontvangen en afgehandeld.","Retourzending weergeven","Er zijn geen retourzendingen om weer te geven.","Wil je retourneren?","Lees hoe je dit kunt doen onder \u003Ca href=\"/page/help\">Hoe kan ik retourneren?\u003C/a>.","Geregistreerd","Terugbetaling","Maandag","Dinsdag","Woensdag","Donderdag","Vrijdag","Zaterdag","Zondag","Selecteer de reden voor retour","Zo pak je het goed in","Om ervoor te zorgen dat het product in goede staat wordt geretourneerd, is het belangrijk dat het op dezelfde manier wordt verpakt als toen je het ontving.","Volg deze stappen:","Hergebruik de originele verpakking","Pak de verpakking en beschermende materialen die bij het product zaten toen het werd geleverd. Dit kan karton, beschermfolie, schuim of ander materiaal zijn dat werd gebruikt om het product te beschermen.","Bescherm het product en de onderdelen","Als het product losse of afneembare onderdelen heeft, plaats deze dan in aparte beschermzakken of vakken, zoals ze waren verpakt bij de levering. Gebruik het originele materiaal om alle onderdelen vast te zetten en te beschermen.","Plaats het product in de doos","Plaats het product en de onderdelen voorzichtig terug in de doos, precies zoals het verpakt was bij ontvangst.","Sluit de verpakking goed af","Sluit de doos of plastic verpakking goed af met stevige tape, vooral langs de randen en naden, om ervoor te zorgen dat alles tijdens het transport op zijn plaats blijft.","Controleer de verpakking","Controleer nogmaals of alles zo is verpakt als toen je het ontving en of de verpakking stabiel en veilig is voor transport.","Verzendlabels van de vervoerder","De vervoerder die het pakket ophaalt, zal verzendlabels meebrengen en deze op het pakket bevestigen. Zorg ervoor dat het pakket gemakkelijk toegankelijk en klaar voor ophaling is wanneer de vervoerder arriveert.","Als je delen van de originele verpakking mist of vragen hebt over het inpakken, neem dan contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!","Bedankt dat je onze richtlijnen volgt en ons helpt om je retourzending soepel te verwerken!","Het kan tot 5 minuten duren voordat nieuwe bestellingen worden weergegeven.","Mijn bestellingen - Ellos.nl","Er zijn geen bestellingen om weer te geven.","Bestelnummer","Besteldatum","Pakket {n} van {total}","{total} Producten","Toon verzendlabel","Retourzending aanmaken","Status","Wordt verpakt","In behandeling","Bezorgd","Geannuleerd","Goedgekeurd","Voer geldige tekens in (A-Z, 0-9)","We konden je retourzending niet vinden","Er is een fout opgetreden bij het aanmaken van de retourzending",[530,537,544,552,559,566,572,579],{"domain":531,"name":532,"channel":533,"code":534,"country":535,"currency":536},"www.jotex.dk","Danmark","jotex_dk","da-DK","DK","DKK",{"domain":538,"name":539,"channel":540,"code":541,"country":542,"currency":543},"www.jotex.fi","Suomi","jotex_fi","fi-FI","FI","EUR",{"domain":545,"name":546,"channel":547,"code":548,"country":549,"currency":550,"cookieBotCulture":551},"www.jotex.no","Norge","jotex_no","nb-NO","NO","NOK","nb",{"domain":553,"name":554,"channel":555,"code":556,"country":557,"currency":558},"www.jotex.se","Sverige","jotex_se","sv-SE","SE","SEK",{"domain":560,"name":561,"channel":562,"code":563,"country":564,"currency":543,"cookieBotCulture":565},"www.at.jotex.com","Österreich","jotex_at","de-AT","AT","de",{"domain":567,"name":568,"channel":569,"code":570,"country":571,"currency":543},"www.jotex.de","Deutchland","jotex_de","de-DE","DE",{"domain":573,"name":574,"channel":575,"code":576,"country":577,"currency":578},"www.jotex.pl","Polska","jotex_pl","pl-PL","PL","PLN",{"domain":580,"name":581,"channel":582,"code":583,"country":584,"currency":543},"www.jotex.nl","Nederland","jotex_nl","nl-NL","NL",{},"",["Set",588],"$oieNZtZfvS",["ShallowReactive",590],{},true,"/returns",{"locale":594,"app":603,"user":639,"thirdParty":645,"ui":651,"notification":665},{"hasMessages":595,"messages":597,"locales":599,"locale":601},["EmptyRef",596],"false",["Ref",598],["Reactive",6],["Ref",600],["Reactive",529],["Ref",602],["Reactive",579],{"content":604,"pageTitleHeight":607,"imageConfig":609,"appLoading":634,"cookieBot":635,"GTM":637},["Ref",605],["Reactive",606],{},["EmptyRef",608],"0",["Ref",610],["Reactive",611],{"baseURL":612,"product":615,"templates":618,"structures":627},{"amplience":613,"static":614},"https://assets.ellosgroup.com/i/ellos","https://ellos.a.bigcontent.io/v1/static",{"prefix":616,"suffix":617},"jot","Fs",{"background":619,"content":620,"detail":621,"list":622,"listLandscape":623,"thumbLandscape":623,"thumb":624,"thumbAlt":625,"zoom":626},"$jbg$","$jbg$&$jc$","$jg$&$jm$&$jp$&$jd$","$jg$&$jm$&$jp$&$jl$","$jg$&$jm$&$jpcl$&$jl$&$jc$","$jg$&$jm$&$jp$&$jt$&$jc$","$eg$&$em$&$ep$&$ed$","$jg$&$jmz$&$jp$&$jz$&$jc$",{"background":628,"download":629,"content":630,"detail":631,"list":631,"listLandscape":631,"raw":632,"default":633,"thumbLandscape":631,"thumb":631,"thumbAlt":631,"zoom":631},"{name}?{template}&w={size}","{name}","{name}?{template}","b?{template}&n={name}&mw={size}","{name}?w={size}","{name}?w={size}&qlt=default",["Ref",591],["Ref",636],"54723f13-cbad-4df7-b113-67886d01022e",["Ref",638],"https://gtm.jotex.nl/gtm.js?id=GTM-P8DGK8L",{"customer":640,"fetched":642,"eguid":643},["EmptyRef",641],"_",["EmptyRef",596],["Ref",644],"GQmDI3P57419icwf33905MgzEWgGJA9zWCKYYbf",{"consent":646,"gtmPageLoad":650},["Ref",647],["Reactive",648],{"consented":649},null,["EmptyRef",596],{"breakpoint":652,"height":654,"layout":655,"scrollbarSize":657,"scrollFixed":658,"scrollDirection":659,"scrollTop":660,"SSR":661,"userInput":662,"width":664},["Ref",653],"root",["EmptyRef",641],["Ref",656],"mobile",["EmptyRef",608],["EmptyRef",596],["EmptyRef",641],["EmptyRef",608],["Ref",591],["Ref",663],"touch",["EmptyRef",641],{"props":666,"open":667},["EmptyRef",641],["EmptyRef",596]]