Neem contact met ons op via het klachtenformulier hier vindt of onder "Contacteer ons" op onze klantenservicepagina's. Voeg 2-4 foto's van de schade en eventuele beschadigde verpakking bij, bij voorkeur vanuit verschillende hoeken genomen. Beschrijf het probleem zo gedetailleerd mogelijk, wanneer je het hebt ontdekt en hoe het is ontstaan (indien bekend). Als je grotere/zwaardere items met zichtbare transportschade zijn geleverd, lees dan hier verder: Wat moet ik doen als mijn levering beschadigd is geraakt tijdens het transport?
Klantenservice zal zo snel mogelijk contact met u opnemen met suggesties voor een oplossing op basis van wat er mis is met het product. Mogelijke oplossingen zijn prijsverlaging, het terugsturen van het product naar ons, vervanging van een deel van het product/het hele product of in sommige gevallen reparatie. We raden u aan te wachten met het terugsturen van het product totdat we contact met u hebben opgenomen.
Als je het item direct wilt retourneren zonder contact met ons op te nemen, volg dan de retourinstructies die bij de levering zijn meegeleverd. Vergeet niet aan te geven dat het item beschadigd is om te voorkomen dat de klacht wordt gezien als een normale retourzending. Vergeet niet het bewijs van afgifte te bewaren dat je van het bode/transportbedrijf krijgt totdat je een bevestiging ontvangt dat je klacht door ons is afgehandeld. Indien je Klarna als betaalmethode hebt gekozen, is het aangeraden je retour te melden bij Klarna en je factuur te pauzeren.
Lees meer over de regels met betrekking tot klachten hier: Wat zijn de regels als ik een product wil reclameren?